Fas’ta düzenlenen çok uluslu “Afrika Aslanı” tatbikatında iki ABD askeri kayboldu; arama kurtarma çalışmaları sürüyor.
Washington (SANA)- ABD Afrika Komutanlığı, Fas’ta düzenlenen “Afrika Aslanı” tatbikatı sırasında iki ABD askerinin kaybolduğunu açıkladı. Askerler, cumartesi günü tatbikat sahasında görevliyken kayboldu.
Reuters’in aktardığı bilgilere göre, ABD ve Fas kuvvetleri ile tatbikata katılan diğer ülkelerin birlikleri, kayıp askerleri bulmak amacıyla kara, hava ve denizde koordineli arama-kurtarma operasyonları başlattı.
Komutanlık, olayın halen soruşturma aşamasında olduğunu ve arama çalışmalarının devam ettiğini, henüz ek detay verilmediğini duyurdu.
“Afrika Aslanı” tatbikatları, her yıl çok uluslu katılımla düzenlenen ve katılımcı ülkeler arasında askeri koordinasyonu artırmayı ve hazırlık seviyesini güçlendirmeyi amaçlayan önde gelen tatbikatlardan biri olarak biliniyor.
R.Y/ Y.H