ŞAM (SANA) _ Suriye Cumhurbaşkanı Ahmed El-Şara bugün Katar Emiri Şeyh Temim bin Hamad Al Sani ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi. Görüşmede bölgesel ve uluslararası gelişmeler, özellikle de Suriye’deki son durum ele alındı.
Taraflar, Suriye’nin birliği ve egemenliğinin korunmasının önemini vurgularken, iki kardeş ülke arasındaki ilişkilerin sağlamlığına dikkat çektiler. Ayrıca, ortak çıkarları gözeterek bu ilişkilerin geliştirilmesi yolları üzerinde durdular.
Cumhurbaşkanı El-Şara ve Emir Al Sani, bölgesel güvenlik ve istikrarın sağlanması için diyalogun ve işbirliğinin güçlendirilmesinin önemini bir kez daha teyit ettiler.