İsrail işgal güçlerinin Lübnan’ın güneyindeki Nebatiye El-Fuka’da yol çalışması yapan bir gruba ateş açması sonucu iki kişi hayatını kaybetti, bir kişi yaralandı.
Beyrut (SANA) – İsrail işgal güçlerinin Salı günü Lübnan’ın güneyinde açtığı ateş sonucu iki kişi öldü, bir kişi de yaralandı.
Lübnan Ulusal Haber Ajansı, İsrail işgal güçlerinin güneydeki Nebatiye El-Fuka beldesinin El-Deyr mahallesinde yol açma çalışması yapan bir ekskavatörün yakınında bulunan bir grup kişiye makineli tüfeklerle ateş açtığını bildirdi. Olayda iki kişi hayatını kaybetti, bir kişi ise yaralandı.
Lübnan Sağlık Bakanlığı, dün Pazartesi günü yaptığı açıklamada, İsrail’in 2 Mart’tan bu yana Lübnan’a yönelik saldırılarında hayatını kaybedenlerin sayısının 4.175’e yükseldiğini duyurdu.
M.Y