ŞAM (SANA) _ Enerji Bakanı Muhammed El-Beşir, Halep’in doğu kırsalında bulunan El-Babiri Su İstasyonu’ndan su pompalanmasının birkaç saat süren kesintinin ardından yeniden başlatıldığını açıkladı.
Bakan El-Beşir, X platformu üzerinden yaptığı açıklamada, “El-Babiri Su İstasyonu’ndan su temininin birkaç saat boyunca durmasının ardından, Halep ili ve kırsalındaki halkımıza su pompalanmasının yeniden başlatıldığını bildirerek kendilerini temin ederiz” ifadelerini kullandı.
El-Beşir, Bakanlığın su temin sürecinin kesintisiz devam etmesini sağlamak amacıyla gerekli tüm tedbirleri almaya tam bağlı olduğunu vurgularken, ildeki kurumların Halep’in tüm mahalle ve beldelerine hayati hizmetlerin yeniden kazandırılması için çalışmalarını sürdürdüğünü de belirtti.