HALEP (SANA) – Suriye İçişleri Bakanlığı, Halep ilindeki halkı, çatışmaların azalmasıyla birlikte, iç güvenlik birimlerinin SDG ile yaşanan çatışmalara sahne olan mahallelere yerleşmeye başladığı konusunda bilgilendirdi.
İçişleri Bakanlığı, bu önlemin kamu ve özel mülkleri güvence altına almak, istikrar ve düzeni güçlendirmek amacıyla alındığını ve halkın en kısa sürede evlerine dönmesini kolaylaştırmayı hedeflediğini açıkladı.
İçişleri Bakanlığı, Vatandaşların Güvenliği İçin Tüm Önlemler Alınıyor
İçişleri Bakanlığı, vatandaşların güvenliğini ve emniyetini sağlamak için gerekli tüm tedbirlerin eksiksiz uygulanacağını vurguladı. Bakanlık, zarar gören mahallelerde istikrarı sağlamak ve tüm sakinler için güvenli bir ortam oluşturmak amacıyla ilgili tüm birimlerle tam koordinasyon içinde çalıştıklarını bildirdi.
İçişleri Bakanlığı, halkın güvenliğinin en öncelikli konu olduğunu vurguladı. Bakanlık, vatandaşların evlerine güvenli bir şekilde dönmelerini sağlamak için tüm çabayı gösterdiklerini, toplumun tüm kesimleriyle yan yana durduklarını ve Suriye’nin yeniden birleşerek herkesin onurlu ve istikrarlı bir yaşam sürmesini sağlayacağına inandıklarını açıkladı.