HALEP (SANA) – Suriye Savunma Bakanlığı Medya ve İletişim Müdürlüğü, Suriye Arap Ordusu’na bağlı keşif birliklerinin, SDG örgütünün Halep’te Şeyh Maksud ve Eşrefiye mahallelerindeki ana ve tali yolları mayınladığını, ayrıca sokaklarda çeşitli kamuya ve özel mülkiyete ait çok sayıda nesneyi tuzakladığını tespit ettiğini bildirdi.
Müdürlük tarafından yapılan açıklamada, SDG örgütünün Eşrefiye ve Şeyh Maksud mahallelerinden yüzlerce sivilin çıkışını, etraflarına ateş açarak ve korku salarak engellediği ifade edildi.
Açıklamada ayrıca, SDG örgütünün Halep’in mahallelerini havan, ağır ve orta çaplı makineli silahlarla hedef almaya devam ettiği, bunun sonucunda siviller ile kamuya ve özel mülkiyete ait alanlarda daha fazla kayba yol açtığı kaydedildi.