ŞAM (SANA) – Suriye Cumhurbaşkanı Ahmed El-Şara, bugün Suudi Arabistan Veliaht Prensi ve Başbakanı Mohammed bin Selman Al Suud ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi.
Görüşmede, iki taraf ekonomik kalkınma ve yatırımların güçlendirilmesi yollarını ele aldı. Ayrıca, bölgedeki son gelişmeler ve karşılıklı ilgi alanındaki çeşitli konular da gündeme geldi.
Öte yandan, 9 Aralık’ta taraflar telefon görüşmesi gerçekleştirmiş; Veliaht Prens desteğini ileterek El-Şara’yı tebrik etmişti. 29 Ekim’de Riyad’daki konferansta ise ikili iş birliği ve bölgesel gelişmeler ele alındı.