ŞAM (SANA) – Cumhurbaşkanı Ahmed El-Şara, Suudi Arabistan Krallığı Veliaht Prensi ve Başbakanı Muhammed bin Selman ile telefon görüşmesi gerçekleştirdi. Görüşmede iki ülke arasındaki ikili ilişkiler ve bu ilişkilerin çeşitli alanlarda güçlendirilmesi yolları ele alındı.
Görüşmede ayrıca, Suriye’deki son gelişmeler ve ortak ilgi alanlarına giren bir dizi konu ele alındı ve Suriye’nin birliği ve tüm toprakları üzerindeki egemenliği vurgulandı.